עד 40% הנחה על כל השטיחים

זה הזמן להתחדש בשטיח מפנק לבית

השאירו לנו פרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

    עד

    60%

    הנחה

    קנה עכשיו >

    הרכבת מקיר לקיר

    הוגה שטיחים היא לא רק אולם תצוגה וחנות אינטרנטית, היא מספקת

    פתרונות שונים כדי  לכסות את הרצפה ואחד מהם זה הרכבת שטיחים מקיר לקיר.

     

    שטיחים מקיר לקיר הם פתרון נפוץ כבר שנים רבות במשרדים, ארגונים ומוסדות, בגלל האווירה הביתית והחמימה ובשל התכונות האקוסטיות שלהם – אך כמו כל תופעה עיצובית, מדובר בעניין של אופנה וכמובן גם בהעדפה אישית.

    אז איך תחליטו אם זהו המשטח המתאים לכם? ראשית כדאי שתראו כאן על המשמעות של התקנת שטיחים, היתרונות והחסרונות – ואז, בדקו את המחירים כדי להעריך אם הדבר מתאים גם לחשבון הבנק שלכם.

    מהו שטיח מקיר לקיר?

    שטיח מקיר לקיר הוא, בפשטות, שטיח שמכסה באופן קבוע את כל (או רוב) רצפת החדר, הדירה או המשרד.

    בניגוד לשטיח רגיל, אי אפשר להזיז אותו ממקום למקום - נניח, כדי לנקות תחתיו - משום שהוא מודבק ו/או מקובע לרצפה במסגרת מתכת או אמצעי אחר.

    היתרונות: בידוד, בטיחות, ותחזוקה נוחה

    הסוף לספונג'ה: אם עד היום ניקיתם את ביתכם במגב, סמרטוט ודלי מים, מעכשיו כל שתצטרכו לעשות הוא להעביר שואב אבק בקלות ומהירות.

    אסתטיקה: שטיח מקיר לקיר מעניק לביתכם מראה דקורטיבי ומרשים, המשרה אווירה נינוחה ורגועה. ריבויי העיצובים והסגנונות מאפשר לכל אדם למצוא את השטיח המתאים לטעמו האישי.

    בידוד קור: עם שטיחים מקיר לקיר, גם כשבחוץ סוערת סופה הבית שלכם יישאר חם ונעים. שטיח על כל רצפות הבית מבודד את הקור באופן מוחלט.

    בידוד אקוסטי: השטיחים שתתקינו בביתכם יספגו את כל הרעש שמקימים ילדיכם. גם אם אלה יקפצו בחדרם, הרעש לאיעיר אתכם משנת הצהריים, כי השטיח יספוג אותו. עוד סופגים השטיחים את הרעשים המגיעים מהחוץ.

    סביבה בטוחה: כשהרצפה כולה מרופדת בשטיח, חדרי ילדים הופכים למרחב בטוח יותר לתינוקות זוחלים ולילדים משתוללים. גם אם הם ייפלו, לא צפוי להם כל נזק, משום שהנפילה על שטיח תרכך את עוצמת המכה.

    חסרונות: מחיר גבוה, אלרגיות וכתמים עקשנים

    בכל דבר שיש בו יתרונות ישנם גם חסרונות, כך גם לגבי שטיחים.

    בלאי והתיישנות: לאורך זמן השטיח מתבלה, נשחק ונקרע ומכער את הבית או המשרד, אלא אם מקפידים על תחזוקה שלו ומחליפים חלקים ממנו בעת הצורך.

    התחייבות לטווח ארוך: את השטיחים שתתקינו בביתכם לא ניתן להסיר בימי הקיץ, משום שהשטיח מקובע לרצפה. על כן אם אין אתם בטוחים שאתם מעוניינים בשטיח זה, חשבו טוב לפני שאתם מזמינים התקנה.

    ניקיון ותחזוקה

    שטיח מקיר לקיר הוא בבסיסו פשוט לניקוי (בעיקר בהשוואה למשימות ניקוי שטיחים אחרות), במיוחד אם מקפידים לנקות בקביעות – לשאוב אבק מספר פעמים בשבוע ולבצע ניקוי "רטוב" פעמיים או יותר בשנה.

    הניקוי הרטוב כולל הזרקת קצף, קרצוף ויניקה, באמצעות ציוד ייעודי. לפעמים נדרש טיפול מיוחד בכתמים קשים באמצעות תכשירים מיוחדים.

    בסיום הניקוי מבצעים לרוב היפרגנציה, ציפוי בחומר מיוחד שמטרתו להגן על סיבי השטיח בעתיד.

    שטיחים מקיר לקיר נוטים לצבור לכלוך ואבק, וכאשר נשפכים עליהם נוזלים אי אפשר לנקות אותם בקלות כמו שמנקים נוזלשנשפך על רצפה.

    שטיחים במקום העבודה

    מאחר שתנאי הניקיון במקום העבודה אינם תמיד ברמה של תחזוקה ביתית, ישנן לקחת בחשבון שהצטברות אבק בשטיח מקיר לקיר עשויה לפגוע בבריאותם של עובדים שסובלים מאלרגיה.

    ככלל, מערכות האוורור במשרדים משפיעות יותר, אבל שטיח שלא שואבים אותו בתדירות מספקת נוטה לאגור אבק ומשמשכר רבייה מצוין לקרדית האבק.

    מעבר לזה, בחירת השטיחים למשרד צריכה להיעשות לא רק בעזרתו של מוכר שטיחים, אלא בהתייעצות עם מעצב פנים שיביא בחשבון גם גורמים אנושיים כאלה. זאת מכיוון ששטיחים במקום העבודה יכולים ליצור אווירה חמימה וביתית, ולהבדיל, להשרות אווירה מנוכרת, אפורה ומדכאת.

    כמה זה יעלה לכם?

    העלויות הממוצעות לפרישה של שטיחים מקיר הן בטווח של 60 עד 180 ש"ח למ"ר, בהתאם לסוג השטיח, לשטחו ולמותג.

    עלות השטיח עצמו היא המרכיב העיקרי בתמחור (85-65 אחוז), והיא תלויה בכמה גורמים, בהם איכות השטיח והחומרים שמהם הוא מיוצר.

    עם החומרים המשמשים לאריגת שטיחים נמנים כותנה, צמר, קנבס, ניילון ועוד – לכל אחד מהם תכונות שונות ומחיר שונה.

    גם צפיפות הלולאות בשטיח היא פרמטר בעל חשיבות. צפיפות גבוהה יותר משמעותה שטיח איכותי, עמיד ולרוב גם רך ונעים יותר למגע.

    עלות השטיחים והתקנתם אינה זולה, אך ניתן להתאים מחיר לכל לקוח בהתאם לצרכיו. אין ספק כי דברים טובים ומשובחים עולים כסף ולעיתים שווה להשקיע את המחיר המבוקש, אם מדובר בדירת קבע למשל.