30% הנחה על כל השטיחים

זה הזמן להתחדש בשטיח מפנק לבית

השאירו לנו פרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

    עד

    60%

    הנחה

    קנה עכשיו >

    בחירת שטיח בבית

    קשה לכם לבחור שטיח מתוך האתר שלנו או מאולם התצוגה ורוצים לראות אותו בסלון שלכם,

    אז כל מה שעליכם לעשות זה לבחור כמה שטיחים יפים ומתאימים ואצלכם נראה מה הכי מתאים.

    היום בעידן שלנו הטכנולוגיה התקדמה ואתה באים הרעיונות החדשים כמו כן, נסביר לכם בקצרה על תעשיית השטיחים שכל שנה הולכת וגדלה, בכל שנה המפעלים וייוצרי שטיחים מפתחים דרך עיצובית שונה וחדשה כך שלא ימאס מלשים שטיח בבית ויהיה שינוי בהתחדשות ובעיצוב .
    ולכן קשה היום לבחור שטיח ואפילו לא יודעים לבחור לבד ולכן יצרנו פתרון מושלם לכל הלוקחות שלנו שיכול לחסוך המון כאב ראש בזה שאתם הלוקחות בוחרים ממאגר של שטיחים בגדלים שונים ובצבעים אחרים שלושה שטיחים שיכולים להתאים בבית שלכם אנחנו אורזים אותם ללא עלות ללא מקדמה ומביאים אותם אל תוך הבית שלכם שמים אותם בחלל הרצוי ואז ביחד עם העיצוב והרהיטים בוחרים אחד משלושה השטיחים.
    איך בוחרים את השטיחים האלה ?
    לכל מוצר באתר יש שם דגם ומספר אתם רושמים לכם את שם הדגם והמספר שלו ושולחים לנו אותם בהודעת ווצאפ עם מספר הטלפון שלכם והכתובת המדויקת לאחר שאנחנו מאשרים קבלה יוצאת ממשרדנו אליכם שיחת טלפון שתסביר את התהליך של ההמשך.
    העלות של משלוח זה?
    בחרתם שלושה שטיחים ורכשתם אחד מהם המשלוח והשירות יהיה ללא עלות, אבל אם והגענו אליכם ולא רכשתם שטיח מתוך השלושה העלות תהיה 100 שקלים על פיצוי הנסיעה והשירות, והמצב האחרון שאנחנו מציעים ואם המידה לא התאימה אז יושלם חצי ממחיר הרגיל למשלוח שהוא בעלות 80 שקלים ומקבלים את הגודל האחר במשלוח שהוא בחצי מחיר במקום לשלם דימוי השירות.
    למי נתן השירות הזה:
    השירות הזה ניתן לתושבי דאלית אל כרמל והסביבה, ברשימה הבאה יהיה כתוב איזה ערים ויישובים ניתן לבצע בהם משלוח זה.
    חיפה, נשר, טירת הכרמל, קריית אתא, קריית חיים, טמרה, שפרעם, קריית ביאליק, קריית ים, קריית מוצקין, עתלית, קרית טבעון, יקנעם, דליה, עוספיא, זיכרון יעקב, בנימינה, חוף הכרמל.
    ומקומות אחרים שלא נמצאים בסביבה: סאג'ור, ירכא, כפר יאסיף, ראמה, כרמיאל, ג'וליס.
    כל עיר אחרת ניתן לעשות זה כרך בתשלום מראש בעלות 250 שקלים.
    כל משלוח של בחירה יגיע אייתו אחד מאנשי הצוות שלנו כדי לעזור לכם בבחירת השטיח והם מגיעים תוך 7 ימים עסקים מיום אישור המשלוח וההגעה תהיה בתיאום מראש.