עד 40% הנחה על כל השטיחים

זה הזמן להתחדש בשטיח מפנק לבית

השאירו לנו פרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

    עד

    60%

    הנחה

    קנה עכשיו >

    צריכים שטיח לחדר הנוער שלכם? היכנסו עכשיו!

    הילדים שלכם גדלים להיות נעירם וחדר המשחקים בביתכם כבר מאבד שימוש. אתם רוצים להפוך את חדר המשחקים לחדר נוער, בו הילדים שלכם יוכלו לשבת בכיף ביחד או עם חברים ולראות איזה סרט, לעשות שיעורים לבת הספר או סתם לארח חברים. כשמעצבים את החדר, אחד הפריטים החשובים הינו שטיח לחדר הנוער. שטיח הינו חשוב היות והוא שילוב של עיצוב שנוכח בחדר מבחינת צבעים, הדפסים וצורה, ובנוסף בגלל שהחדר צריך להיות בית ונוח ושטיח הינו הדבר עליו אנחנו דורכים מלבד הרצפה. אם אתם מחפשים את החנות בה תוכלו לקנות שטיח לנוער- החיפושים תמו! הוגה שטיחים היא החנות בשבילכם. עם מגוון ענק ומחירים משתלמים אין סיבה שאת השטיח הבא שלכם לא תרכשו אצלנו.

    הוגה שטיחים – שטיחים מכל הסוגים

    כשמדובר על שטיח לחדר נוער, זה ברור שקונים אותו בהוגה שטיחים. זאת בשל המגוון העצום שאנחנו מחזיקים, למשל שטיחי כותנה, שטיחי קינג דויד, שטיחים בעבודת יד ועוד. השטיחים הם מסוגי בד שונים, בצבעים מגוונים, צורות רבות, הם יכולים להיות עבים או דקים, חלקים או בעלי צורות ועיטורים מיוחדים וכל מה שתוכלו לדמיין. השימושים לשטיח הינם רבים ולא מיועדים רק לחדר נוער, למשל שטיחים המיועדים לסלון, לחדר השירותים, לחדר השינה של הילדים ועוד. בזכות המגוון הרחב של השטיחים, המחירים הם גם כן בטווח ענק. תוכלו לרכוש אצלנו שטיח זול ושטיח יוקרתי וכמוכן מה שבינהם. כמוכן, את השטיחים תוכלו לקנות און ליין דרך האתר או להגיע לחנות שלנו בחיפה.

    הבחירה שלי – רק הוגה שטיחים

    בשבילנו, זה ברור שכשרוצים לקנות שטיח לנוער קונים אותו בהוגה שטיחים. הוגה שטיחים המנוהלת על ידי סיף חליל, דור שני לבעלי חנות שטיחים ובן 24 בלבד, הוא בעל ידע רב וחריצות אשר גורמת לחנות שלו להיות מובילה, שירותית בעלת סחורה מעולה. מגוון הרחב של השטיחים, המגיעים במגוון צבעים, צורות ובדים, מאות הלקוחות המרוצים מדי שנה, השירות הבלתי מתפשר וכל זה במחירים מעולים, הופכים את הוגה שטיחים למספר אחת בתחום.