30% הנחה על כל השטיחים

זה הזמן להתחדש בשטיח מפנק לבית

השאירו לנו פרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

    עד

    60%

    הנחה

    קנה עכשיו >

    שטיחים בצפון קונים רק בהוגה שטיחים!

    אתם מרגישים שחסרה לכם נוכחות משמעותית בבית. למרות שיש לכם כלב ואתם לא חיים לבד, עדין משהו מרגיש ריק, וזה בא יותר מעיצוב הבית. לא משנה כמה תשחקו עם הרהיטים ותוסיפו תמונות קיר ופסלונים, עדין אתם מודעים לכך שמשהו משמעותי חסר. פתאום עולה בכם ההבנה, שכל מה שהיה חס לכם הוא שטיח שימלא את החלל של הבת בצבע ובנוכחות רבה. אתם בחיפושים נרחבים אחר שטיחים בצפון, שיהיו יפים, איכותיים ובמחיר משתלם. אל דאגה, אתם יכולים להפסק לחפש. הוגה שטיחים היא חנות השטיחים המובילה והמגוונת ביותר באזור חיפה. האיכות של השטיחים, המגוון הרחב והמחירים המשתלמים הם אלה שהופכים את הוגה שטיחים למספר אחת בתחום שלה.

    שטיחים בצפון קונים רק בהוגה שטיחים

    ישנם סיבות רבות מדוע לקנות שטיחים רק בהוגה שטיחים. ראשית, מגוון השטיחים הרחב שכל אחד יוכל למצוא בו את עצמו, כמו שטיחים אפגניים, שטיחים בעבודת יד, שטיחי עור פרה, שטיחי כותנה ועוד. בעקבות המגוון הרחב, השטיחים מגיעים במגוון צורות, צבעים ועיצובים, חלקם חלקים, וחלקם בעלי עיטורים והדפסים שונים, חלקם קטנים וחלקם גדולים יותר, תלוי בשימוש שלהם ותוכלו למצוא שטיחים עבים ודקים. השטיחים שלנו מתאימים למבחר שימושים כמו שטיחים לסלון, שטיחים לחדר השינה של הילדים, שטיחים לחדר השירותים ועוד. המגוון הרחב מאפשר כך שמגוון המחירים הינו רחב מאוד, והשטיחים שלנו הופכים למתאימים לכל כיס. כמוכן, ניתן לרכוש את השטיחים שלנו גם בחנות הבית בחיפה וגם און ליין.

    מי הוא הוגה שטיחים

    ישנם חנויות שטיחים רבות בצפון, אך מעטות הן כמו הוגה שטיחים. הוגה שטיחים מנוהלת על ידי סיף חליל, רק בן 24 וכבר בעלים של חנות מצליחה. הוא הגיע לתחום בהשראת הוריו שהיו בעצמם בעלים של חנות שטיחים בחיפה, והוא החליט שהוא גם מעוניין לעסוק בשטיחים ויחד עם זאת לצאת לדרך חדשה. החנות מאופיינת בעיקר בזכות המגוון הרחב של השטיחים, טווח המחירים הגדול, מגוון החומרים מהם עשויים השטיחים והשירות המצוין. אם אתם עוד מתלבטים איפה לקנות, אנחנו שמחים לבשר שההתלבטות הסתיימה והוגה שטיחים היא החנות בשבילכם!