30% הנחה על כל השטיחים

זה הזמן להתחדש בשטיח מפנק לבית

השאירו לנו פרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

    עד

    60%

    הנחה

    קנה עכשיו >

    החדר בבית ריק? תוסיפו שטיח!

    אחרי יום ארוך, מלא בעבודה, ילדים, בישולים ואיזה בילוי קטן, אין דבר יותר כיף מלחזור לחדר השינה. חדר השינה הוא הבית בתוך הבית, המקום בו אפשר להרגיש חופשי ונינוח, המקום בו כיף ללכת לישון וכיף לקו בבוקר. על מנת שחדר השינה יהיה כזה, הוא חייב להיות מעוצב כפי שאתם הייתם חולמים ואוהבים. החל מהמיטה והארון, ועד לתמונה שעל הקיר והידיות שבארון.

    אחד מהפריטים החשובים ביותר הם שטיחים לחדר. שטיח תופס מקום גדול, כך שהנראות והצורה שלו משפיעים על האוירה שבחדר, ובנוסף לכך נוחות השטיח, היות ודורכים עליו לעיתיים קרובות. אם אתם מתגוררים בצפון, זה כבר ברור לרוב, ששטיחים לחדר קונים רק בהוגה שטיחים. האיכות, המגוון והמחיר לא משקרים, והוגה שטיחים היא חנות בעלת מוניטין גבוה ביותר.

    מבחר שטיחים בכל הסוגים והגדלים!

    כשמגיעים להוגה שטיחים, אי אפשר להתעלם מהמבחר הענק שלהם! סוגים רבים כמו שטיחים מרוקאיים, שטיחים בעבודת יד, שטיחי קינג דויד. שטיחי כותנה ועוד. הם מגיעים עבים או דקים, חלקים או בעלי צורות וציורים שונים, מבדים שונים, המון צבעים, כל הגדלים, מבחר צורות ועוד. חדר שינה אינו העוד היחידי של השטיחים בהוגה שטיחים. ניתן למצוא שטיחים לסלון, שטיחים למשרד, שטיחים לאמבטיה ועוד. טווח המחירים הגדול שלנו מאפשר לכל אחד לרכוש אצלנו שטיחים שונים, בהתאם לתקציב, לאיכות ולגודל שטיח חלומותיו. בנוסף, אתם מוזמנים להיכנס לאתר שלנו לראות את מגוון סוגי השטיחים שלנו ולהזמין אותם און ליין או לבוא לחנות שלנו בחיפה.

    הוגה שטיחים – מובילים בתחום

    כשמדובר על בחירה של שטיחים, ברור שהבחירה היא הוגה שטיחים. סיף חליל, הוא רק בן 24 והוא כבר מנהל חנות שטיחים מצליחה בחיפה. אביו, שהיה בעצמו גם בעל חנות שטיחים, לימד אותו את כל מה שהוא יודע היום מאז שהוא ילד, ובבגרותו החליט ללכת בדרכו אך עדין לצאת לדרך חדשה. מגוון השטיחים הרחב, מאות לקוחות מרוצים מדי שנה, שירות בלתי מתפשר וכל זה במחירים מעולים הם אלו שגורמים להוגה שטיחים להיות חנות בעלת מוניטין גבוה.