30% הנחה על כל השטיחים

זה הזמן להתחדש בשטיח מפנק לבית

השאירו לנו פרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

    עד

    60%

    הנחה

    קנה עכשיו >

    המסדרון ריק? בואו תראו איך אפשר למלא אותו!

    רבים שואלים את עצמם, כיצד למלא חלל ריק בבית. הרי תמונות קיר אינן תמיד מספיקות ולא תמיד יש מקום או צורך ברהיט. שאלה לו מעסיקה רבים אשר מעצבים לעצמם את הבית. האם אותם אלו ששאלו את עצמם, חשבו על שטיחי מסדרון? כנראה שלא, כי אם היו חושבים, זו ודאי הייתה התשובה הברורה עבורם. הם מושלמים לחלל ריק , לא תופסים מקום אך גורמים לנוכחות רבה של הבית. אם אתם גרים באזור הצפון ומחפשים שטיחים שישדרגו לכם את הבית, הוגה שטיחים זה המקום בשבילכם. עם מגוון ענק ומחירים מעולים הוגה שטיחים זה המקום המושלם בשבילכם.

    אז איפה תקנו את השטיח הבא שלכם?

    רבות שומעים בחיפה והקריות על שטיחי מסדון של הוגה שטיחים ובצדק. אפשר אצלנו למצוא הכול מהכול- שטיחים מסוגים רבים כמו שטיחים הודים, שטיחים מכותנה, שטיחים אפגניים ועוד. השטיחים יכולים להיות חלקים או בעלי ציורים ועיטורים, עבים או דקים, בעבודת יד, בכל צבע, בכל גודל ובכל צורה. מלבד שטיחים, תוכלו למצוא אצלנו שטיחים לחדר השינה, שטיחים לחדר האמבטיה, שטיחים לסלון ועוד. כמוכן, בגלל המגוון של השטיחים, טווח המחירים הינו רחב ורבים יוכלו למצוא את עצמם בתחנות שלנו. תוכלו לרכוש שטיח זול או שטיח יוקרתי וכמובן מה שבניהם. מלבד המחירים, ישנם מבצעים שעולים מדי יום לאתר ואתם מוזמנים להתרשם, וכמובן להזמין און ליין את השטיח האהוב עליכם או לבוא לקנות בחנות שלנו בחיפה.

    מי אנחנו הוגה שטיחים

    חנויות שטיחים רבות מוכרות שטיחים אך מעטות הן כמו הוגה שטיחים. הוגה שטיחים המנוהלת על ידי סיף חליל, שהוא דור שני לבעלי חנות שטיחים ובן 24 בלבד עם ניסון גדול. את הניסיון רכש מהחנות של אביו מאז שהוא הכיר את עצמו, ובבגרותו החליט לצאת לדרך עצמאית ולפתוח חנות משלו. החנות ידועה בשפע השטיחים שהיא מציעה, האיכות המעולה, השירות הבלתי מתפשר, עשרות הלקוחות המרוצים, המוניטין הגבוה והמחירים המעולים יחד עם המבצעים ששוברים ביחד את בשוק. הבחירה שלי היא ברורה, שטיח, קונים רק בהוגה שטיחים.